środa, 22 stycznia 2014

Dostałam kolejną nominacje za co jestem bardzo wdzięczna  Neva ;*
Mimo, że jest ona czwartą nominacją jest dla mnie równie ważna :)


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za ,, dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informując ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej?
Chyba nie ma takiego rodzaju, który bym lubiła najbardziej :)

2. Czemu piszesz bloga o takiej tematyce?
Chciałam stworzyć coś o czym dotychczas jeszcze nie pisałam :)

3. Jaki najlepszy przedmiot w szkole?
Przerwa xD

4. Lubisz pączki?
Uwielbiam <3

5. Masz jakieś szczególne zainteresowania?
Oprócz pisania i czytania, raczej nie :)

6. Co chcesz robić w przyszłości?
Chce zostać psychiatrą i oczywiście pisarką:)

7. Co sądzisz o ludziach, którzy są od czegoś uzależnieni?
Hmm nie wiem czy mogę ich osądzać, bo sama jest od kilku uzależniona :)

8. Teraz trudne pytanie. Co sądzisz o samobójcach?
Są to osoby trochę samolubne, bo nie żyjemy tylko dla siebie, ale także dla innych.

9. Mc czy KFC?
Mc xD

10. Ulubiona piosenka?
Aktualnie ziarecki - inna od wszystkich :D

11. Jaka jest najśmieszniejsza przeczytana przez Ciebie książka?
''Marzenia na miotle'' :)

Tym razem niestety nie nominuje żadnego bloga, bo przy ostatniej nominacji zużyłam swoje zasoby :)

Dziękuje jeszcze raz! ;* Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz